Följ oss och bjud in flera att göra det.
Tipsa oss om bra innehålla att dela.
Gilla, kommentera och dela.
Arena Huddinge på Facebook
Facebook är en arena för möten och dialog. Facebook är fortfarande den sociala plattform som allra flest (74 procent av svenskarna) använder. På Facebook kan Arena Huddinge expandera som ett kunnigt och bra forum där relevant information delas och relationer utvecklas.
Arena Huddinge på LinkedIn
LinkedIn är en mer renodlad kanal för arbetsrelaterad kommunikation. Fokus ligger på att stimulera dialog och delning utifrån ett karriärs- och yrkesperspektiv och att etablera en kanal där arbetsmarknadsfrågor och den typen av diskussioner står i centrum.
Arena Huddinge på Instagram
Instagram är en kanal där vi kommer att jobba mer personligt och intresseväckande genom att berätta om vardagen. Vårt Instagram-konto kommer befolkas av medlemmar, beslutsfattare och andra som är aktiva i Huddinges utveckling.
Nu utvecklar vi vår närvaro i de sociala medierna
Nu vill vi bli bättre i sociala medier. Tillsammans har vi mycket att berätta. Vi vill ta det unika och personliga mötet som Arena Huddinge har byggt upp till en större och bredare skara människor, genom att använda sociala medier och kanaler där dessa människor är närvarande. Kulturen och känslan i Arena Huddinge ska expandera digitalt. Tillsammans kan vi sprida berättelser och information som gör att fler blir delaktiga i Huddinges utveckling. Det är ett bra sätt att skapa ett större intresse för Huddinge och oss som arbetar här.
För att ha ett så relevant och attraktivt innehåll som möjligt behöver vi din hjälp. Tipsa oss om nyheter att dela, evenemang som borde uppmärksammas eller berättelser som fler borde ta del av. Gilla, dela och kommentera saker som intresserar dig. Bjud in fler att vara delaktiga i våra sociala kanaler.
Med engagemang och nyfikenhet utvecklar vi tillsammans ett långsiktigt samarbete i Huddinge.